Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 16 czerwca 2017

Dom Róż z miłością

Witajcie, mili Goście, na Scrapkowym blogu :-)

Dzisiaj mam dla Was layout "miłosny" ;-)


A skoro historia miłosna, to najlepiej oprawić ją w kolekcję Dom Róż od Lemoncraft - co też zrobiłam, łącząc ją z dodatkami Primy. W tle ułożyłam papiery tak, by dolny arkusz lekko wystawał spod górnego, a większe fragmenty były widoczne pod przedarciami. Dodatkowe postarzenia dodałam przez potuszowanie zagięć i ich ponowne rozprostowanie - w ten łatwy sposób osiągniemy efekt starego, zakurzonego i zmiętego papieru :)


Kompozycja bezpośrednio pod zdjęciem to karteczki vintage do "różanej" kolekcji i tagi wycięte z arkuszy Vintage Time oraz bileciki dodatków Primy z kolekcji Rosibelle oraz button z kolekcji Lemoncraft Sercem Malowane:


Dodałam też elementy z masy plastycznej Marthy Stewart:



...a kompozycję kwiatową ułożyłam z róż Primy i "bezimiennych" ;-) a pomiędzy nimi umieściłam brązowe hortensje. Całość wieńczy cytat nastemplowany na etykietce z arkusza Vintage Time:


Myślę, że całość wyszła delikatnie, trochę nostalgicznie, ale jednak radośnie. A oto lista materiałów:


Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)