Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 9 sierpnia 2017

pechowy tydzień w albumie PL

Cześć!


Mimo, że ta strona na pierwszy rzut oka nie wygląda na pechową (no bo po co zmieniać ulubione kolory? :)), weekend był barrrdzo stresujący, choć teraz już się z tego śmieję.


Dopadła mnie awaria samochodowa, nic przyjemnego, w dodatku daleko od domu, a że jechałam sama, to musiałam zrobić obowiązkowy postój i czekać na pomoc ;) na szczęście nic poważnego się nie stało a ja mam kolejne doświadczenie do kolekcji, hihi.


Tak jak pisałam, nie zrezygnowałam z jasnych kolorów i jednego z ulubionych alfabetów ostatnio :) 



Trochę zmodyfikowałam też die-cut z kolekcji Fresh z napisem "Saturday". Napis był bardzo szeroki i prosty, ale nie są to tekturkowe die-cutsy, więc nie było problemu z docięciem :)



I mój ulubiony element z tej strony - serduszko z kolekcji Emoji Love ♥ 

Wykorzystałam:


1 komentarz:

AniaTworzy pisze...

super Ci wyszo mimo pechowego zdarzenia ;)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)