Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 6 sierpnia 2017

Rocznica ślubu

Hej kochani!
Mam Wam dziś do pokazania kartkę z okazji rocznicy ślubu.
Czuć w niej letni klimat, choćby z tego powodu,
że stworzyłam ją z kolekcji papierów Summertime Maja Design.
Pamiętacie, że w naszym sklepie trwa właśnie wakacyjna promocja
i m.in. różne papiery Maja Design możecie kupić w atrakcyjnych cenach?




Gałązkę z birmaty i wykrojnikowe listki potuszowałam tuszem Distress.
/różne gałązki znajdziecie tutaj/

Ćwieki Afternoon Tea ScrapBerry's szybko zniknęły z półek naszego sklepu,
ale nie ma się co temu dziwić - są piękne!
/w sklepie znajdziecie wiele różnych dodatków - teraz w obniżonej cenie!/


Oczywiście nie mogło u mnie zabraknąć kwiatów!
W dziele KWIATY znajdziecie ich mnóstwo :)



Idealne kropeczki powstały dzięki preparatowi Nuvo - Tonic



Użyłam:

Uściski!

1 komentarz:

AniaTworzy pisze...

pięknie Ci to wyszło :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)